Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. W celu złożenia wniosku do Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego we Wrocławiu konieczne jest posiadanie profilu zaufanego na platformie ePUAP. Założenie konta jest bezpłatne jednakże wymaga potwierdzenia tożsamości. Można tego dokonać m. in. w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego. Po zalogowaniu sie na profil zaufany należy przy pomocy pola wyszukiwania znaleźć i wybrać Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny we Wrocławiu i przesłać dokument za pomocą udostępnionego formularza.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (8:00 – 16:00) do sekretariatu Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego we Wrocławiu mieszczącego się przy ul. Ofiar Oświęcimskich 12 na następujących nośnikach danych:
- pamięć masowa USB
- płyta CD-RW
- płyta DVD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP (powyższe formaty spakowane do pliku *.zip)
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawirusowane lub zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.