Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Data publikacji 01.10.2013

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. W celu złożenia wniosku do Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego we Wrocławiu konieczne jest posiadanie profilu zaufanego na platformie ePUAP. Założenie konta jest bezpłatne jednakże wymaga potwierdzenia tożsamości. Można tego dokonać m. in. w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego. Po zalogowaniu sie na profil zaufany należy przy pomocy pola wyszukiwania znaleźć i wybrać Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny we Wrocławiu i przesłać dokument za pomocą udostępnionego formularza.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (8:00 – 16:00) do sekretariatu Inspekcji Farmaceutycznej we Wrocławiu mieszczącej się przy pl. Powstańców Warszawy 1 na następujących nośnikach danych:
    - pamięć masowa USB
    - płyta CD-RW
    - płyta DVD-RW
    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
  2. Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP (powyższe formaty spakowane do pliku *.zip)
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawirusowane lub zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Data publikacji 01.10.2013

Data modyfikacji 30.10.2013
Rejestr zmian
Autor: Administrator

Osoba publikująca: Dyonizja Bartosiewicz


Statystyka strony: 2602 wizyt